Hoi Hoi.
Paul.
Ik wist dat niet eens van een sax als je op een keyboard een C speelt dat de sax dan Eb speelt,hier heb ik dus weer wat geleerd van je wat muziek betreft.De melodie lijn wordt gezongen.Wij bestaan momenteel uit keyboard,zang,slag/solo gitarist.(andere leden zijn we weer aan het werven,bassist,drums)mischien dan de tegenmelodie maar,eigenlijk weet ik het niet zo goed hoe aan te pakken.
BartSn.
Op zich stel je al leuke ideen voor kwa nummers,alleen dit zal niet passen in ons repertoire.
Wij zijn een feestbandje voor de fun,nummers zoals van Rene Schuurmans,Jannes,Stef Ekkel,Jan Smit etc komen veel voor,maar wij spelen ook rock,pop,rock&roll jaren 70,80,90 tot heden top 40(Ccr,Toto,George Baker,Boney- M,Van Halen etc) dus heel breed.Dan moet er ook beslist wel iets te vinden zijn voor deze saxofonist.Alleen zijn het dan volgens mij niet de eenvoudigste nummers.
Maar goed,hij heeft gereageerd op onze advertentie en gevraagd kan er mischien ook een beginnende saxofonist in,in overleg met de andere jongens zijn we in gestemd.Wij zijn een stelletje lolbroeken die gewoon ook die man een kans willen geven.Bij ons is iedere beginner welkom,als we maar lol hebben.
En of wij plezier hebben,ha Paul,we hebben de grootse lol op onze 1x per 2 weken oefenzaterdag.Alle leden kijken er naar uit naar die zaterdag.
Enne een opname komt er wel maar wat later.
Ik laat jullie in ieder geval nog weten hoe het is gegaan,zal wel als volgende gang,Pauze

en later

hahahahah